Skip to content

v:logg 18/2-08

15 februari, 2008
tags: , ,
10 kommentarer leave one →
  1. 15 februari, 2008 19:53

    REKLAAAAM jag vet var du bor men inte var din brevlåda bor och när du minst anar det kommer det komma en stalker som knackar på dina fönsterrutor och hoppar i strömmen när han inser att du har smakat upp all din whiskey och den kommer att föra honom till nej vänta lite han kommer att simma uppströms för han ska till hamnen och där tar en glass som måsarna äter upp så blir han ledsen eller hon och när filmade du det där det har ju varit sol hela dagen??!?!

  2. 15 februari, 2008 20:12

    Men, jag har ju många sorters whiskey här hemma… menar du att jag ska halsa i mig allt? Och strömmen, den är kall nu så då får hen simma fort så att hen inte blir till en isglass själv, som måsarna smakar på.
    Och jag filmade det där idag, för det har ju varit soligt idag.

  3. 16 februari, 2008 0:15

    Ahh! Den dialekten var oväntad men trevlig! Och schack alltså. Ja alltså jag kan ju lite. Vet hur man ska flytta gubbarna. Men jag har för dåligt tålamod tror jag. Vill ju att saker ska gå fort. Schack tar tid. 🙂

  4. 17 februari, 2008 11:02

    Min dialekt vette fan vad det är för något. Själv tycker jag att jag låter som en storstadspamp med en melon uppkörd där bak.
    Schack är ett bra spel, och gör man så att båda spelarna bara får fem minuter på sig på hela brädan så är det extremt roligt, och det tar ju inte så lång tid då heller.

  5. 22 februari, 2008 15:54

    Kanon! =O]

    Aku modell vlog känns inte så ”Mörk” som jag hade tänkt mig…

  6. 22 februari, 2008 16:03

    WB – Så farligt mörk är jag inte, jag är bara lite knsig, konstig och udda.

  7. 23 februari, 2008 17:27

    Haha jag hade ju missat den här videon! Skandal! 🙂 Och nog får man lite ångest över att man aldrig har råd att lägga en tusenlapp på en finwirre. 😦

  8. 24 februari, 2008 11:06

    Jag håller med. Fast den wirren är inte köpt, jag såde mina högtalare för den istället. Jag har fått lika mycket nöje för whiskeyn som tusenlappen jag hade fått i pengar.

  9. 24 februari, 2008 12:06

    Aha, byteshandel is the shit.

  10. Marie permalink
    6 maj, 2008 13:42

    ”[…] prata med er, om allt och inget. Men mest inget då.” Så jävla bra 😉

Kommentera

