Skip to content

jag börjar nog falla för det onda

21 februari, 2008

Jag börjar bli rädd, så här under vargtimmarna. Jag undrar om det är något fel på min hjärna, om jag har tappat en och annan M8-skruv eller ett par tvåtumsbultar. Jag börjar nämligen falla för de onda andarna…

Jag har suttit här nu ett par (läs sex) timmar och läst lite i senaste Close-up Magazine (den enda tidningen jag läser), sammtidigt som jag lyssnar på CD-skivan som följer med varje nummer. Fylld med bra musik såsom Evoken, Dismember, Psychopunch osv.
Men det finns ett band i den som jag aldrig har gillat (nej älskling, inte sug-Metallica denna gång). Ett band som är rätt så nytt, 2002 släpptes första skivan, Danko Jones. Jag har aldrig tyckt om det där, men nu börjar jag få smak för det… Snälla, låt mig inte falla för frestelsen. Ni kan ju lyssna själva så förstår ni!

VARNING
ond musik!

3 kommentarer leave one →
  1. 21 februari, 2008 18:37

    Men kom igen… Det där är ju en självklar fjortisvarning t.o.m. för mig!
    alternativ: … va!??!
    alternativ 2: men… varför?

  2. 22 februari, 2008 15:05

    För att försvara mig själv så kan jag berätta at det där skrev jag vit tvåtiden på natten, efter åtta timmars arbete, oh efter ungefär sex timmars lyssnande på ‘soundcheck’-skivan som följer med tidningen. Då får man bete sig lite som en fjortis, i alla fall i mina ögon.
    Dock så behöver du inte vara en orolig syster, för jag kommer garanterat att lyssna på Danko Jones, lika mycket som jag lyssnar på Metallica.

  3. 27 februari, 2008 9:09

    Fniss. Det där var nästan värre än Linkin Park eller nåt. Man kan inte vara hyper-ball och hård jämt, men jag ser nog hellre att du går till lekparken istället 😉

Kommentera

