Skip to content

min status såhär en lördag

23 februari, 2008

WB tyckte att jag kanske skulle göra detta.

Väder utanför ditt fönster:
Bright light! (i ren Gremlins anda)

Lyssnar på just nu:
band: Oomph! album: Wahrheit oder Pflicht

I går gick du och la dig:
Vid tre-tiden nån gång

I dag vaknade du:
Runt åtta, djävulshunden och kattfan brottades lite med mig

Vad har du på dig:
Jeans och t-shirt (med texten ”I wear black, until I can find something darker”)

Senaste som ringde dig:
Conny

Som du ringde:
Jim

Senaste som skickade dig sms:
Älskling

Senaste som du skickade till:
Älskling

Senaste vän du addade på Facebook:
Ingen aning, det var så länge sen jag var med på FB

Som addade dig:
se tidigare svar

Senaste person som mailade dig:
voodoo-music.se

Sista hemsida du besökte/läste:
systembolaget.se

Ska göra idag:
Långpromenad med hund, kanske filma lite, köpa öl och dricka öl

Bra eller dålig dag i dag:
Fråga mig ikväll

Vem ska ta över efter mig då? Efter en snabb diskussion med min vänstra hjärnhalva så bestämmer jag mig för att knyta ihop säcken med WBs önskan om mymlan, om hon orkar.

3 kommentarer leave one →
  1. 23 februari, 2008 13:22

    Låter som bra förutsättningar – ut med hunden, filma, köpa öl… ”Until I can find darker” – hell yeah. Tror jag ska kila in på ”Shock” idag.

    Vi hoppas på ”mycket bra” när dagen är över… :]

  2. 23 februari, 2008 16:29

    WB – Dagen har varit riktigt bra hittils, och jag kan tänka mig att den kommer att fortsätta i samma stil. Nu är i alla fall slitgörat gjort, så det är dags att börja tänka på rerängen och ta mig till ”festen” och knäcka ett par öl.

Trackbacks

  1. lista en lördag « the real mymlan

Kommentera

