Skip to content

en uppdatering

1 mars, 2008

Inte för att vara elak nu, men jag tyckte att förra designen var lite dålig. Den blev för rörig, tog lite för lång tid att ladda och i texten var det svårt att se när det blev kursiv eller fet stil. Så, för att få sidan lite  mer lättlast, smalare och mer i min stil så bytte jag lite på designen.
Det tråkiga med det här är att för att se en hel bloggpostning så måste man klicka sig vidare. Men som sagt, jag är mer nöjd med denna än förra och jag är ju här för att irritera lite, så då får ni ta och klicka lite.
Tyvärr så kan jag inte få in senaste kommentarer heller, men det kan vi väl leva med, eller?
Videor som är embedded kommer inte farm i första sidan heller, men det är bara bra, ju mindre krimskrams, desto snabbare laddning.

Kanske kan det vara så att jag ska skaffa ett eget ställe att leka med. Så att jag kan få en design som jag själv gjort, och själv kan bestämma över.

Nåja, ge mig en liten respons om designen, suger eller duger?

mata ne
/aku

7 kommentarer leave one →
  1. 1 mars, 2008 19:45

    Djävulskt udda – och cool! :]

  2. 1 mars, 2008 19:46

    men verkar ha ett par små glitchar i Safari/Mac… but fuck it :]

  3. 1 mars, 2008 20:05

    Well… jag är glad att det blir perfekt på Linux i alla fall. Vilka buggar ger den med Mac?

  4. 3 mars, 2008 10:24

    Jag tycker inte om.
    Det ska vara lättåtkomligt och överskådligt.
    Din wicked-attityd ska väl ändå inte gå ut över andra?

  5. 3 mars, 2008 10:47

    dino – va!! Inte gå ut över andra? ptja… det kan ju vara sant, men iom att jag tyckte att förra var alldeles för rörigt i min minimalist-värld så tycker jag att denna blir bättre.
    Men jag tackar för din input, jag ska väl se om jag skaffar mig ett eget litet space på ett webbhotell någon gång i framtiden så att jag kan hitta en bra design som jag gillar och du tycker om.

  6. 3 mars, 2008 11:28

    Det blir nån knepig ”overflow” på nåt ställe – tex vid submitt-knappen”, men man SER den, och ”return/enter” funkar ju… Här använder vi helst kommandon och tangentbord – inte mus… [jo – men i ett annat sammanhang…]

    I like wicked!

  7. 3 mars, 2008 11:32

    WB – Jahopp, det var ju lite tråkigt att just det skulle bli fel. Tyvär så kan jag nog inte göra något åt problemet. Mus används inte så ofta här heller i detta sammanhang, [tab->enter] är det som gäller.

    wicked is nice 😉

Kommentera

