Skip to content

när ingenting finns att skriva…

4 mars, 2008

…så får man ta till drastiska åtgärder.

Det står stilla i huvudet, tidningarna har som vanligt ingenting roligt att skriva om och livet är så ointressant just nu att det inte finns något att hämta ur det heller. Så då tar jag och gör så som mymlan gjorde för ett tag sen, jag ber mina läsare att hitta på saker jag kan blogga om. Vad som helst mellan himmel och jord, till och med ut från jordens mittpunkt till universums yttersta gränser (som ju alla vet så är ju universum oändligt, och den växer hela tiden).

Så, kom igen nu, ge mig lite tankenötter och djävelskap. För tillfället så får ni nöja er med lite musik i form av ett japanskt monster.
Blue Öyster Cult – Godzilla

5 kommentarer leave one →
  1. 4 mars, 2008 12:24

    – skriv en till haiku
    – skriv om stjärnor
    – skriv en flödestext (skriva utan att tänka)
    – skriv om hundar

  2. 4 mars, 2008 19:39

    Berätta vad du gör på jobbet vetja!

  3. 5 mars, 2008 18:41

    Gör Sugbloggens utmaning som jag skänkt vidare till dig, you’ve been tagged! 😉

  4. 6 mars, 2008 2:31

    10 saker som förmodligen skulle förstöra stämningen om jag hade sex med Birgitta Andersson

Trackbacks

  1. om fyra tassar och en svans « the ‘t’ in wicked

Kommentera

