Skip to content

en jävligt snygg video med underbar musik

29 mars, 2008

Detta är bara helt uderbart… Inte för att jag gillar Toto, Lukather fick inte spela så som han kan i den grubben. Solo är han helt underbar

update: Jag var visst inte den enda som hittat denna video. WB har vart i farten

4 kommentarer leave one →
  1. 29 mars, 2008 19:51

    Yeah!

    Faan va kul att fler gillar den! Ja, den är onekligen lika enkel, som snygg!

  2. 31 mars, 2008 5:54

    Den stora frågan är…
    Vad finns det att inte gilla?

  3. 31 mars, 2008 11:35

    aku… du är min retorikerhjälte just nu! =]

  4. 31 mars, 2008 11:58

    Oj! Jag en hjälte? Det var då inte illa pinkat av inkontinenta mig.
    För att vara ärlig så var det ju inte så svårt att ställa den där frågan. Svaret är ju uppenbart 😉

Kommentera

