Skip to content

alfabetet A

11 april, 2008

Det är en total rip off. Detta är endast en kopia, inte ens värd det namnet. Stefan är den som ska hålla på med A-Ö via ett antal bokstäver. men, som svar till hans negativa sida så kommer jag här med glada nyheter.
Jag tycker inte att det är en värst stor utmaning med att lista upp sugande artister från varje bokstav, så jag  tänkte ägna min fredag åt att lista upp BRA artister, men inte nog med det, jag ska lista upp BRA artister som är från Danmark, Finland, Island, Norge eller Sverige. Sug på den du.

A:
Den första bokstaven i alfabetet, Första bokstaven i namnet på den första människan som vandrade på jorden[källa behövs]. A, den som görs med hjälp av tre streck, har ett antal bra artister. Här har ni den bästa. (Ni kommer antagligen inte att förstå ett ord)

Apulantaanna mulle piiskaa
(eller som det rakt kan översättas till svenska, Gödsel ‘ge mig smisk’)

mata ne
/aku

3 kommentarer leave one →
  1. 12 april, 2008 8:17

    jag känner att Aha eller A-Teens borde ligga bra till här.

    😉

  2. 12 april, 2008 8:42

    Hell no!

  3. 13 april, 2008 7:42

    Hade inte sett den här videon. Va fin.

Kommentera

