Skip to content

den raderade recensionen

1 maj, 2008

Jag började skriva vad jag tycker om whiskeyn vi drack igår. Men så vart det bara pannkaka av det hela, så den hamnade under den beryktade delete knappen. Jag känner mig förvirrad, trött, deprimerad och emo. Idag förbannar jag världen. Idag diskriminerar jag ingen, jag hatar alla.

Världen kan ta och försvinna, jag behöver den inte.

mata ne
/aku

2 kommentarer leave one →
  1. 2 maj, 2008 0:19

    Men nu blir jag ju rörd! Du citerade min pin… Jag känner mig så hedrad att nästa gång jag kommer och hälsar på dig, så ska du få den av mig.

  2. 2 maj, 2008 11:16

    Aah! Då får du komma redan idag 😀

Kommentera

