Skip to content

alfabetet D:

2 maj, 2008

Ja, då var det dags för lite bra nordisk musik. Och för att inte bli alldelesför tråkig med att välja musik från Finland, på finska, eller musik från Finland som ingen förstår är bra musik. Så, för att böja mig frammåt som en fängelsekund gör när han tappar tvålen i duchen… umm… Jag tar och följer strömmen, jag viker mig för övermakten, jag betalar skatt åt staten…
Det blir alltså Svensk musik denna vecka.

…D:

Deathstars, här med låten ‘blitzkrieg

mata ne
/aku

No comments yet

Kommentera

