Skip to content

varm och svettig

21 maj, 2008

Det verkar inte bättre än att mymlan startar ett experiment. Det hela går ut på att alla som läser detta meddelande ska slänga upp ett blogginlägg med rubriken ‘varm och svettig’ för att senare länka till mymlan och den person man såg det hos, som såg det hos, som såg det hos…
Ja, man behöver ju inte vara raketforskare för att kunna räkna ut hur många länkar som kommer korsas med varandra för att hitta till sina rätta ägare. Ett spindelnät som kommer synas från månen kommer detta att skapa. Med den centrala punkten hos den nytrimmade mymlan.

Så, då är det det jag ska göra. Jag länkar zenit, och till den blogg jag såg detta hos först.
(ja, jag läser min blogrulle nerifrån och upp!)

Just ja, innan jag glömmer, detta kommer endast att hålla på till på fredagen den 23/5-08 klockan 21:00. För WB har nämligen stora planer på gång

2 kommentarer leave one →
  1. 21 maj, 2008 8:02

    …men du lovade ju att använda läsa via feeds!

  2. 21 maj, 2008 13:05

    Inte på jobbet 😛

Kommentera

