Skip to content

gamla fotobevis upp till ytan

28 maj, 2008

Jag tänkte bara få era ögon öppna för Studiomannens lilla quiz! Den verkar rolig. Dags att damma av min mors gamla fotoalbum och plåga sig igenom uppväxten. Det verkar vara en utmaning som heter duga.

Undrar om man vågar?

mata ne
/aku

2 kommentarer leave one →
  1. 28 maj, 2008 7:05

    mmjodu. får du allt bevisa att du inte alltid har varit en slusk.

  2. 28 maj, 2008 13:21

    dino:
    Jag har alltid varit en slusk, jag har bara inte sett ut som en när jag var ung och dåraktig!

Kommentera

