Skip to content

fuck this!

12 juni, 2008

Nu får det vara nog! Det här känns som att försöka åka inlines på en sandstrand, bada i sirap eller spy en hel ananas (modell jättestor)! Jag har fått nog av det här jävla viruset till operativsystem. Jag skiter i om jag inte kommer kunna spela FlyFF med er (vilket inte fungerar på grund av ”N protect” [eller vad det heter] skiten). Jag skiter i om jag inte får igång CS:S längre (vilket ska fungera). Hör ni det medlemmar i High Guard?!!?. Det här är fan droppen som…

Windows, vilken jävla skit det är. Segt, ostabilt och fult som stryk. Jag orkar inte mer! Hur länga har jag haft det på denna slappy? Sen Januari kanske. Jag har stått ut med det så länge. Nu är det fan dags för en förändring. Jag kommer idag gå tillbaka till Linux med gnome-bas som fönsterhanterare med Compiz Fusion (Compiz och Beryl sammarbete) som ett litet extra. Här ska det börja lekas med effekter som får Vista att se ut som ett litet spädbarn under blöjbyte. Som får XP att se ut som en finsk alkis som precis vaknat. Nu ska viruset bort från min dator! Här ska börja IRC:as så som det var tänkt från början. Dessutom så saknar jag min älsklingspingvin.

Så, utan att vara för elaka mot er med mina klagomål så börjar jag rensa datorjäveln nu. Vi höres senare, när jag är på bättre humör. Frågan är bara, ska jag köra på ubuntu eller gentoo? Det var länge sen jag trixade upp en dator så som man ska göra, från scratch.

mata ne
/aku

No comments yet

Kommentera

