Skip to content

paus

18 juni, 2008

Nu är det så att IRL lockar med än bloggning för tillfället, det vill säga, över midsommaren. Så, jag meddelar härmed att bloggen kommer att vara tyst (med undantaget fredag) från och med torsdag till och med måndag. Som ni ser så kommer det ett nytt inlägg i alfabetet på fredag. Det är redan ordnat och klart så det behöver ni inte bekymra er över. Inte för att jag tror att många bryr sig om det, men jag tycker ändå att det är kul att hitta nya band och tipsa om gamla band. Det gör att min vecka går lite fortare. Jag har en liten aning om att någon i min bloggrulle kommer det jag valde denna vecka.

Så, från och med torsdag(i morgon) till och med måndag med reservation för fredag så kommer bloggen vara tyst. Jag ska ta en liten paus, ladda om batterierna och leva en stund. Det blir nästan en datorfri helg för min del.

Snart ska jag hem från jobbet och börja fixa i ordning det som ska fixas i ordning.

mata ne
/aku

2 kommentarer leave one →
  1. 18 juni, 2008 14:01

    Blir ju inte så mycket till paus, fem dagar. 😀

  2. 18 juni, 2008 15:38

    Äh, nu ska du inte vara så petig.

Kommentera

