Skip to content

det jag väntat på

28 juli, 2008

Nu! Jag hoppas verkligen att SMHI har rätt denna gång. Det är dags för lite friskare luft tycker jag. Visst är det härligt med sol och varmt väder. Men vad vore en sommar utan lite oväder i form av dunder och blixtar? Dalarna, Örebro och Östergötland får bunkra upp med lite godis ikväll.

Lite synd att jag är ensam. Det finns ju inget bättre sätt att njuta av ett oväder när man är två. Det är dags för mig att handla lite god mat, gott att dricka och försöka locka hit någon som känner sig manad.

mata ne
/aku

No comments yet

Kommentera

