Skip to content

kannibalism

19 augusti, 2008

skål mina herrar, skål mina damer
här festar vi som Jeffrey Dahmer
med maten på bordet och drickat i glasen
är det dags att hugga in och dra lott om dasen
så skål mina damer, och mina herrar
en gammal tradition vi ikväll hedrar
med skrattet i magen och smaken på tungan
bestämmer jag att den hungrigaste får vänstra lungan

när festen är över och pojken är äten
är det inte dags att bli kräsen
för till frukost…
…serveras innanmäten

No comments yet

Kommentera

