Skip to content

recharge and go

1 september, 2008

Efter en veckas bortfall från allt vad som kan kallas för nätaktiviteter så är jag från och med idag tillbaka. Nyladdade batterier efter första veckans ”totalmisär” på jobbet och andra veckans korta upplyft så bestämde jag mig för att ta en vecka ledigt från det vanliga livet. Det vill säga, jag tog både semester och bloggsemester.

Nu kommer det bli mycket av livets goda, lite mindre av livets lite mindre goda och pyttesmuts av livets äckliga. Nu, som en nyladdad duracellkanin, som för tusende gången får nya batterier, kommer jag med en energi som endast solpaneler, vilka flyter i rymden i en bana runt solen, närmare än Merkurius, kan uppbringa. Kort och gott: Jag är en naturlig energikälla på amfetamin.

Vad har jag för planer nu då? Inga, egentligen, förutom lite humor (hoppas jag).

mata ne
/aku

No comments yet

Kommentera

