Skip to content

inför vintern…

12 september, 2008

…ska jag skaffa mig ett sådant här. Det är ju viktigt att synas nu när dagarna blir kortare ioch nätterna längre. Men man vill ju inte, som svartklädd, se ut som en konstig person och ha gula eller vita reflexer. Så, varför inte svart?

Det där är ju helt perfekt!

mata ne
/aku

tack till:
istheshit.net

Update: Jag ber om ursäkt till istheshit.net. I’ve learned my lesson well.

6 kommentarer leave one →
  1. 12 september, 2008 11:53

    .. ska det verkligen se ut så här?

  2. 12 september, 2008 13:05

    se ut hur?

  3. 12 september, 2008 14:28

    som att du har länkat direkt till en bild och istheshit inte riktigt gillar sånt…?

  4. 12 september, 2008 14:48

    Meh! Du hänger upp dig på obetydliga detaljer som inte har något med inlägget att göra. Systrar ska alltid göra det besvärligt för bröder.

  5. 12 september, 2008 15:03

    Ja. Men svarta reflexer förstår jag? Kan tänka mig att det ser coolt ut. Min reflex har svarta kanter. Den fick jag från kärnkraftverket i Oskarshamn. Tusen gånger snyggare än de röda jag har fått från Folktandvården.

  6. 14 september, 2008 18:55

    Svarta reflexer (vågar jag skriva det?) is the shit! Men, jag tror att de motverkar konstruktionstanken.

Kommentera

