Skip to content

dagens tester

19 september, 2008

Jag har fått, tro det eller ej, ett antal klagomål som jag nu inte orkar jobba emot längre. De innefattar:

  1. svårt att läsa bloggen
  2. svårt att navigera i bloggen
  3. tråkigt utseende på bloggen
  4. opersonligt
    osv. osv.

Nå, jag ska böja mig för övermakten nu, det är dags att sluta irritera mina nära, kära och obekanta.

Update: Jag har svårt att få några bra idéer till sidhuvudet. Har ni några smarta förslag?

mata ne
/aku

4 kommentarer leave one →
  1. 20 september, 2008 15:44

    Jag tycker helt klart att det nu går att navigera mer intuitivt, även om detta nästan är på gränsen för mig när det kommer till minimalism. Men bättre är det, tummen upp från mig! 🙂

  2. 21 september, 2008 15:55

    Det är problemet med när man sitter på wordpress och inte betalar för det. Det är ett av anledningarna till varför jag håller det minimalistiskt. Börjar jag betala eller öppnar en egen domän så blir det helt andra bullar.
    Men! Det är bra att det är bättre.

  3. 21 september, 2008 17:47

    Fixa en egen domän, det kostar ju nästan ingenting 🙂

  4. 23 september, 2008 14:05

    mycket tråkigare men mer lättnavigerat – trust me jag har jobbat som usability designer och vet hur folk klickar. de klickar precis där du inte alls vill att de ska klicka eller kolla.

    håller med drf -egen domän kastar de efter en numer.

Kommentera

