Skip to content

jakten på popstjärnan

1 oktober, 2008
tags: , , ,

Jag tittade på idol idag, för första gången denna säsong. Jo, jag gillar faktiskt det programmet, efter alla uttagningar och audutiions, det är stora scenen som gäller. Även fast det inte är någon metal över det programmet så är det fortfarande musik. Och många av de som medverkat i programmet har haft potential ända tills de får spel in en skiva. Ett par av de som medverkat skulle till och med fungera i ett renodlad rockband av hårdare karaktär.

Vad tycker jag om tjejerna som sjöng idag, även fast det inte är stora scenen?
Jo, det finns potential till show, jag är sämst på namn. Namn rinner av mig lika fort som torris skulle dunsta på solens yta. Men ett par av tjejerna kunde ta ton, tyvärr så verkar det inte finnas någon som är så rockig som jag hade hoppats. Men det kanske finns på killarnas sida.

Men vad tycker jag annars då? Jo, Jihde är fortfarande bäst.

No comments yet

Kommentera

