Skip to content

bortfall

15 oktober, 2008

Min tystnad på nätet har sina anledningar:
I söndags firades en av världens underbaraste människor. I söndags var årsdagen för en av mina älskade systrar. Där fick jag spela lite NES, där fick jag lite kaffe och så åts det smörgåstårta och en liten muffin.
I måndags vart jag sjuk (jag hade de första symptomen men antog att de skulle flytta till Karibien), men bestämde mig för att åka till arbetet över natten i alla fall. Vilket jag nu förstår inte var en bra idé. I går låg jag hemma, nästan, döende av migrän, feber och smärtor i hals och luftvägar.
Idag är bättre, jag slipper ta tabletter för huvudet, det är positivt. Feberfrossa och feberyrsel är vad jag får kriga emot idag. Tur att det inte var en värre sjukdom än så*.

Där har ni det, anledningarna till varför jag inte leker på nätet, ni är fortfarande lästa, jag kan bara inte koncentrera mig på att kommentera.

*Som ni kanske förstår så anser jag att Metallica är en skam för hårdrocken, för metalen, ja, för musiken över huvud taget. Jag förstår inte poängen med att lyssna på de självgoda förlorarna.

2 kommentarer leave one →
  1. 15 oktober, 2008 14:55

    naaw, tackar!
    Men eftersom du nu är hemma kan du ju börja rensa i förrådet. Vill ha dina NES-spel nu ju… ;D

  2. 15 oktober, 2008 17:05

    Meh! Orka röra sig från soffan.

Kommentera

