Skip to content

när man vill…

16 oktober, 2008

…något, rättare sagt känner suget för något, så är det ibland bäst att ge efter. Det är så jag ser det, varför slåss mot kroppen när det är den som bestämmer till slut. Jag har till exempel på två veckor nu börjat med gamla vanor.

För det första så började jag spela WoW igen. Jag bestämde mig för att inte damma av min gamla karaktär, så jag startade en ny, och den har för tillfället klättrat upp till nivå 35. Jag kände suget efter ett drygt halvårs avhållsamhet. För ungefär två veckor sedan installerades det igen och jag känner att jag verkligen har saknat spelet.

Det andra jag gjort nu är att börja med facebook. det kan jag tacka min kusin för, han startade en trevlig liten grupp. Det kändes som något jag kunde hålla på med så varför jag hoppade in i röran igen för att försöka lära mig i hur man ska använda facebook igen. Nu får vi bara se om jag lyckas hinna med första videoutmaningen.

Dagens citat: ”The box said ‘Requires Windows XP or better’. So I installed Linux

No comments yet

Kommentera

