Skip to content

psyket

14 november, 2008
tags:

Idag känner jag, lite spontant, att det är dags att komma ur svackan. Så jag laddde upp med en tvättid för eftermiddagen, grejer för städning ska inhandlas, disken ska in i maskinen och hårfärgen ligger klar och väntar på mig hemma. Som bonus på köpet så ska jag fanimig ta en öl och en whiskey när jag är klar med eftermiddagens och kvällens sysselsättningar. Sen ska jag sova, eller glutta på en film, vi får se vart det leder. Jag ska bara klara av arbetspasset så att jag kommer hem.

Man kan ju säga: ”I’m so sick and tired of being sick and tired!”
Eller den bättre varianten: ”I’m so sick of being tired and so tired of being sick!” Vilket man nu än gillar bättre.

No comments yet

Kommentera

