Skip to content

jag också

25 november, 2008

Utan att skämmas så säger jag att jag är lika patetisk jag också.

Varje år säger jag att jag ska åka hit för att fira nyår. Frågan är varför det aldrig blir av? Jag är en patetisk jävla idiot som inte kan få arslet ur vagnen och göra det jag vill!
Årets band/artister på Helldone är:
den 29e
Stam1na
Diablo
Godsplague
den 30e
The 69 eyes
Negative
Sara
den 31a
HIM
KYPCK
45 degree woman

Alltså, en fest med endast monster till finska band. Ja, KYPCK (kursk) är finnar, även fast de sjunger på ryska. Grejen är att musikproducenten Hiili Hiilesmaa och några till skapade bandet i protest mot att hårdrocken blivit så ”mainstream”, för att själva växa och bli extremt stora (med finska mått mätt). Om det inte är metal så vet jag inte vad som är det.

”Nästa år, då jävlar!”

No comments yet

Kommentera

