Skip to content

kalla mig dum…

25 november, 2008

…men den hjortronplockande silverfisken i mig tycker att det här är lika dumt som det här. Visst, den ena guppen har mer rätt än den andra. ”Tyvärr” så ser jag båda försöken som lika stora patetiska försök till, ”jag vet inte vad”.

Kalla mig dum…
…men jag förstår det inte.
Det enda det ger är en nollställning för båda sidor. Nästan fyrtio ”megakändisar” mot hundra ”minikändisar”, siffrorna imponerar mig inte alls.

Nu är jag i och för sig extremt trött, det kan ju vara det som får mig att vara lika imponerande i tanken som en halvt ihjälskrämd struts på en segway. Jag kanske förstår senare idag, när jag fått min väl behövda sömn och lugnet jag så suktar efter.

2 kommentarer leave one →
  1. 25 november, 2008 13:36

    Detdär artistupproret var ju sämsta tänkbara reklam, vilket självmål! Nu bojkottar vi dom allihop, vi laddar inte ens NER dom, ingen fildelning här! och så får de som de vill och snart nog existerar de inte ens en gång, totalt borta.

    :oD

    *skamlöst bubblande skadeglädje*

  2. 25 november, 2008 20:28

    Så långt behöver man ju inte sträcka sig. Men visst skulle det skicka signaler, frågan är om det är rätt signaler.

Kommentera

