Skip to content

nattens kommentar

25 november, 2008

Av mig:
”Bekämpa den globala uppvärmningen: Lägg ner Julen!”

4 kommentarer leave one →
  1. 25 november, 2008 20:44

    Jag är helt med på att vi lägger ner julen. Jag gillar inte julmat, inte f*n kommer vi utomlands i år heller och tydligen är jag för gammal för presenter *pfft*
    Dessutom jobbar jag hela julafton. Skithelg!

    Vill inte skriva på det där om uppvärmningen… om du inte lovar mig att vi kan få palmer och medelhavsklimat på nåt annat sätt.

  2. 25 november, 2008 21:35

    Själv så hatar jag julen på grund av att det i de flesta hem verkar handla om just presenter. Att många sen säger: ”Men, det handlar ju om att man ska umgås med släkten.” förstår jag inte heller. Det kan man väl göra vilken helg som helst?
    Jag skulle inte ha några problem med att jobba över julhelgen. Man får tredubbelt betalt i timmen.

    Däremot tänkte jag inte på palmer, så det är nog av fel anledning man ska lägga ner julen. Skit också!

  3. Nini permalink
    27 november, 2008 16:30

    Pfft, det är klart att det är presenterna som är viktigast!! Allt annat är skitsnack!

  4. 27 november, 2008 19:45

    Äh! Presenter är till för bögar och kristdemokrater!

Kommentera

