Skip to content

text

26 november, 2008
tags:

Så mycket att prata om, så lite tid att använda sig av.

Jag har tankar om hur jag vill att mitt kommande skrivbord ska se ut, hur stor den ska vara och vilken färg den ska ha och av vilket material den ska vara gjort av.
Jag har planer på att utföra ett praktiskt experiment på hur jag ska visa att IP-nummer inte är ett tillförlitligt bevis på vad vem har gjort på nätet. Detta kommer bli en framtida bloggning, antagligen i två delar. Det jag behöver är att få tillbaka Hinata av min äldre syrra och införskaffa mig ett extra trådlöst nätverkskort.
Jag vill skriva lite om mina framtida planer för den här bloggen men jag orkar inte med det just nu.
Jag vill kunna teckna igen och jag vill försöka få mitt liv på rätt stig igen. Jag letar mig igenom snårskogen och mår bättre och bättre för var dag som går. Det är otroligt lätt när man har en fungerande kompass och en karta tryckt en vecka tidigare.
Jag vill kunna kommentera i alla bloggar jag läser, men inser varje gång jag börjar att det inte finns något vettigt att tillägga.
Jag vill inte köpa några klappar eller få några klappar i år, om det ska vara något så köp en bok. Jag vill inte köpa något men blir så illa tvungen så att jag inte blir målad som en snål jävel.

Jag vet inte var jag ska börja!

Det jag helst vill är att klockan slagit 20:00 kommande fredag.

Tämä myrkky polttaa, niin kuin kuuma rauta[…]”
(det här giftet bränner, så som het metall[…])

Kommentera

