Skip to content

det jag kallar bra snabbt

1 december, 2008

Idag beställde jag saker från komplett.se, ganska exakt vid 16:50. Jag fick mailet där det står att beställningen är mottagen klockan 16:51, enligt min mailbox.

För femton minuter sedan, 21:44 fick jag ett mail från komplett igen.
I detta mail står det:

Vi skickar nu varor på order ****[…]

Det jag nu undrar är:
Går hela företaget på amfetamin och extacy? Deras leveranser är för i helvete snabbare än någon hinner säga flaggstångsknoppsmålarlärling. Jag är jävligt imponerad.

No comments yet

Kommentera

