Skip to content

quickpress

5 december, 2008

WordPress kontrollpanel ser lite annorlunda ut idag märker jag. Därför tänkte jag testa funktionen quickpress för att se hur den fungerar.

Jag var och åt lite mat med Blargh! och Angelus Inferis igår, som vanligt otroligt trevligt att träffas.
Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om denna gång, men det var antagligen något om datorer och spel. Det enda jag kommer ihåg från de senaste dagarna är att jag surfade runt lite på tuben för att titta lite på hur senaste Final Fantasy-spelet ser ut.
Bara det får mina händer att bete sig som otåliga och hungriga hundar. Bara det fick mig extremt sugen på att skaffa mig en Playstation 3a. Så jag tror, beroende på hur lönen ser ut (borde bli rätt så häftig med 8 månaders retroaktiv löneökning), att jag ska skämma bort mig själv med en liten ny konsoll till hemmet.

http://se.youtube.com/watch?v=BUPT5rwj1HE

No comments yet

Kommentera

