Skip to content

sömn

6 december, 2008

Vad är det för fel på det här landet?

Får man inte sova direkt efter att man kommer hem från jobbet?
Till er alla som ringt nallen och efteråt skickat arga SMS. Jag sov, som en styckad gris kan jag tillägga! Kan vara på grund av att jag inte kunde sova natten innan och råkade ha en arbetsdag igår. Och, här kommer lite chockande nyheter, nu ska jag fortsätta sova.

Geeze!
Seriöst alltså, om jag till och med lyckas reta upp er när jag sover…

4 kommentarer leave one →
  1. 7 december, 2008 16:01

    Inte ditt fel att folk ringer när nallen är av; blir folk irriterade för att du inte svarar för att du sover? Tycker nästan att det är du som ska bli irriterad för att folk har intentionerna att väcka dig. Det är klart man ska sova när man är trött!

  2. 7 december, 2008 19:37

    Utmaning utförd. 😉

    Dessutom får man sova när fan man vill hur man vill, så det så, det har jag bestämt för länge sedan. Alla som tycker annorlunda can go fuck themselves.. in the eye!

  3. 8 december, 2008 9:31

    ja men förlåt då!
    Jag trodde att du hade jobbat dagskift på fredag eftersom det var därför vi ställde in fikat på torsdag kväll. Är det konstigt att jag trodde du skulle vara vaken sju-halv åtta på fredag kväll?
    Men hursom. Det gick ju bra ändå 😀 Tack för hjälpen!

  4. 8 december, 2008 15:02

    Sami:
    Så kan man också se det. Tur att jag sov som en styckad liten gris och inte hade vaknat om så det tredje världskriget hade brutit ut.

    drf for President!

    dino:
    1: jag kunde inte somna på natten. 2: Jag jobbade dag. 3: Jag stupade när jag kom hem. 4: Du var inte ensam om att reagera som du gjorde, om någon så hade du dem mest legitima anledningen till att bli irriterad. Inte för att jag gillar det i alla fall.
    Du får byta lite färger i den nya lägeheten. Den ser ut som en vision av Hunter S. Thompson och Stanley Kubrik med en liten taste av Tim Burtons pastellsinne. Annars är det en fin lägenhet.

Kommentera

