Skip to content

ett wtf moment

8 december, 2008

Ok, jag kan inte vara tyst längre… för vad i helvete? Det är som vanligt med dagens samhälle. Det börjar med ett fall, efter det kommer en varning från en läkare och snart, vilket absolut inte skulle förvåna mig, kommer nog WHO med en rapport om att man måste sluta med kyssar för att det är farligt för hälsan.

Det jag undrar är hur man lyckas suga till så ordentligt att man lyckas slita loss trumhinnan. och hur blir det med sådana som mig som har ett undertryck i örat? Måste vi sluta helt med den farliga drogen? För visst måste det väl bli klassat som en drog, det är ju farligt för hälsan! Man kan ju bli döv.

Det är tur at man kan skratta åt ”vetenskapen” ibland. Det är tur att man ser humorn i vad man kan göra för att tjäna pengar. Jag kanske ska börja forska i hur ögonkontakt är farligt. Det kan ju gå ut på att det anses vara ett sätt att utmana den andra och risken för att man slutar med ett femtiotal knivhugg i buken är överhängande.

Jag fick mig ett litet WTF moment idag.

No comments yet

Kommentera

