Skip to content

att microvågsugna en pudel

12 december, 2008

Jag vaknade inatt efter lite sömn på grund av extrem migrän. Tittade till readern och såg vad West planerar (via Enligt min Humla [så att det inte blir några missuppfattningar]). Själv så ger jag er en liten julklapp i form av detta. Ni har mycket att säga till om, för det är ni som bestämmer slutet på historien.

Och om det finns sådana som tycker att Europe ”faktiskt” är det bästa som har hänt musikvärlden så kan ni sakta röra er härifrån.

Alltså: Jag tar emot förslag på hur jag ska bära mig åt, och mellan jul och nyår får ni se resultatet över hur det gick.

No comments yet

Kommentera

