Skip to content

spotifyinviter

20 januari, 2009
tags:

Just ja!
Jag har föresten fått två inviter till spotify att ge ut, om någon är intresserad. Inte så många, men det är ju inte omöjligt att någon vill testa det där som alla pratar om.

Hur? Ptja, så svårt som andra gör det kommer jag inte göra det. Säg bara till så kommer det på mailen, vågar ni inte så finns ju alternativet att skicka något fint till thetinwicked (på) gmail.com

4 kommentarer leave one →
  1. 20 januari, 2009 9:08

    Ska inte lilla söta lillasyster få en från sin jättesnälla underbara fantastiska storebror?

    • 20 januari, 2009 23:22

      Meh…! Jag trodde inte du var intresserad. Nu vet jag bättre.

  2. Jonas Andersson permalink
    21 januari, 2009 12:53

    Hej.

    Du känner inte mig en Martin Johansson tycket jag skulle chansa på en invit från dig, om den finns kvar. Ha det
    /Jonas

  3. 21 januari, 2009 15:35

    Så Martin skvallrar?
    Ptja, visst. varför inte… Enjoy.

Kommentera

