Skip to content

tillfälligt avbrott

5 februari, 2009

”Komigen! Hoppa, hoppa! Skjut, skjut. Döda’n!”

PS3an kallar tillbaka mig. 

Ni får lite ”stoner” så länge.

Monster Magnet – Monolithic

Återkommer när den smarta sidan av mig får energi.

7 kommentarer leave one →
  1. 6 februari, 2009 14:22

    Vad heter du på ps3network? 😉

    • 6 februari, 2009 14:28

      Heter jag något över huvud taget? Tror inte jag har kommit så långt. Svar kommer när jag vet.

  2. 6 februari, 2009 15:48

    aku:
    Kötta i en nätverkssladd och skapa ett konto under playstation-network-menyn. GO GO GO! Vad har du för spel?

    • 6 februari, 2009 17:28

      Det var som jag trodde, Opethic heter jag. 😉

      spelen som spelas är:
      Naruto: ultimate ninja storm
      Starwars: The force unleached
      Motorstorm: Pacific rift
      Mirror’s edge
      Assassin’s creed och
      Megaman 9 😀

  3. 6 februari, 2009 17:54

    Aaaaw och av dem har jag bara ett och det är AC, inget multiplayer där inte. 😦

    I övrigt så spelas det här:
    GTA IV
    Call of Duty 4: Modern Warfare
    Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
    Ratchet & Clank: Quest for Booty
    Little Big Planet
    Resistance: Fall of Man

  4. 6 februari, 2009 18:13

    Aah, Interesting!
    Jag ser att du har tre spel jag är intresserad av, meningslös plattform gillar jag. FPSer är däremot något som spelas på datorn, precis så som jag är uppväxt med.

Trackbacks

  1. What he said -> » Teflonminne

Kommentera

