Skip to content

murphy was an optimist

10 mars, 2009

Alldeles nyss gick världen mot mig.

Alla nummer, alla kontakter, alla sparade data. Min kära nokia tyckte att det var dags att rasera hela den pyramid jag under åren byggt upp, finslipat och renoverat.

…Jag är rätt bitter nu, om ni inte räknat ut det än.

Update: Fast, en sak är positiv. Nu får jag reda på vilka mina riktiga vänner är. Menar, man ger väl inte ut sitt nummer till andra än vänner? Och, kanske, bekanta.

4 kommentarer leave one →
  1. 10 mars, 2009 13:42

    Nokia – disconnecting people?

    Min nya nokia och outlook 2007 har kommit överens om att duplicera varenda käft jag någonsin känt exakt 7 gånger. Det tragiska är att jag inte vet vilket nummer som gäller för att ringa polarna som sett det som en helig mission att byta nummer minst en gång per år…

    gnnn

  2. 10 mars, 2009 19:36

    Nokias plan är att ta över hela universums kommunikation och sedan få tillbaka stenåldern med en massiv radering av alla nummer i varje telefon. Det här var nog endast ett litet betatest från deras sida.

    jag tror att du får ta dig ett snack med dina vänner. Det gjorde jag, det gick inte bra.
    Tacka vet jag morsan, hon har haft samma nummer sen 95. Inte fan kommer jag ihåg den för det.

Trackbacks

  1. …but you are just a dream… « the ‘t’ in wicked
  2. kränk mig blå och röd « the ‘t’ in wicked

Kommentera

