Skip to content

nu är det över…

15 april, 2009

…för nu är jag helt säker på att jag kommer dö. Och allt bara för att jag gillar frukter och grönsaker.

Antirökmaffian har fått sig ett nytt vapen att svinga hejdlöst runt omkring sig.

Men! Den passiva passiva rökningen som du utsätter mig för gör att jag inte vågäar äta min sallad. Jag vågar inte ens ta ett litet glas apelsinjuice!

Visst är det bra att informera om hur farligt det är med rökning, det säger jag inte emot. Men kom ihåg mina ord:
”Antirökmaffian har fått ett nytt vapen att svinga hejdlöst runt omkring sig.”

En liten fråga som jag ställer till alla rökare och snusare.
”Hur mycket öl skulle du kunna köpa i veckan om du gav upp nikotinet?”
Jag räknade fram min summa, och jag är allt bra sugen på att bli alkoholist istället.

No comments yet

Kommentera

