Skip to content

the ramblings of a fool

2 juni, 2009

Och här kommer det en timme i min hjärna komprimerad till sju minuter.

4 kommentarer leave one →
  1. 2 juni, 2009 20:04

    Hahahahahaha nu förstår jag 😀

    Helt underbart!

  2. 2 juni, 2009 20:21

    Underbart aku!

    Jag måste återuppta Vloggandet, det var fan så mycket enklare än att skriva.

  3. 2 juni, 2009 20:34

    Coolt! Jag gjorde en inspelning på en galen historia i nallen på fyllan. Varje gång jag försöker tyda den för att skriva ned den så slutar det med att jag ligger dubbelvikt galet skrattandes och ger upp.

    synd att världen aldrig kommer att få del av den historien…

    fan det här måste jag blogga om

    *up up and awayyyy*

  4. 2 juni, 2009 21:54

    Nini & drf: tackar. Och du doktorn gör bäst i att Vlogga lite.

    Stefan: Haha, kanske vore lättare att lägga ut videon istället 😉

Kommentera

