Skip to content

ingenting här, ingenting där. *poff*

25 juni, 2009

Jag har den senaste månaden gjort nada. Verkligen zip. Absolut inget och lite till av samma vara. Det enda som slukat upp min tid är lek och spel. För det första så är det WoW som tar upp näst intill hela min upptid och Metal Gear Solid 4 som slukar upp min nertid. Det ena ett fantasifyllt aväntyr bland vänner och annat folk och det andra för att få utlopp för mordiska tankar (och så säger de att spel inte är bra för psyket). Visst känner jag fortfarande att det skulle vara bättre om vissa människor fick huvudet genomborrat av en kula. Men risken för att jag skulle göra något sådan sjunker med varje virtuellt mord jag gör. Det måste väl ändå ses som något positivt, eller?

Jag försöker hålla mig uppdaterad men att leta fram en enda tidning, afk eller ej, gör bara att det labila som är jag endast blir mer och mer förbannad. Hur kan man till exempel glömma något livsviktigt? Det är inte samma sak som att glömma bort att man har tvätt hängandes i torkrummet för att dagen efter få en arg lapp inskickad genom ett fönster, med hjälp av en tegelsten, av sina grannar.

Nej, därför blir det inget av intresse att skriva något. Världen kommer vara lika mycket fylld med skit i morgon som idag. Och kanske har jag lyckats bringa upp lite ork till att ta fram skurhinken och disktrasan till i morgon. men för tillfället får andra se till att städa, för jag tar en semester nu.

I morgon bär det av till Huvudstaden. En Ålandskryssning med stopp i Stockholm ett par dagar efteråt är planen. Kanske jag också kan försvinna spårlöst, vem vet.
”Lysande!”

Så, ta er där bak! Jag lämnar er för tillfället.

No comments yet

Kommentera

