Skip to content

jag säger, du lyssnar.

24 augusti, 2009

Det är fan slut på semestern nu, en månad har den till och med varit slut. Och mer och mer förbannad har jag blivit under denna månad. Nu vill jag verkligen ut i arbetslivet igen. Jag orkar inte längre inte göra något. Så därför är det dags att ta hand om orättvisorna. Det är dags att få slut på ångesten, depressionen och livet i det tysta. Det är dags att rycka upp sig för i helvete.

Och rycker jag upp mig så gör jag det med hjälp av HIM. Det har jag alltid gjort.

*3 minuter senare*

Såja, nästa steg i processen är att ta hand om orättvisorna, och den största orättvisan här på jorden är att det finns alldeles för lite sex. Japp, ni läste rätt: Inte krig, jämställdhet, svält, sunkiga arbetsförhållanden eller Göta kanal. För lite sex!
Så nu säger jag detta till dig, läsare. Har du möjlighet till det, gör det. För allt annat är:

  • som att baka en paj för att slänga den i någon av de sexlösas ansikten.
  • som att sticka en synål under de sexlösas naglar.
  • som att be gud strypa en kattunge.

Så när du och din partner träffas nästa gång eller om du träffar någon du verkligen vill ha och hen vill ha dig, gå och gör det bara. Hur jävla svårt ska det vara? Hångla upp ordenligt och börja göra det som människor är bäst på att göra. Kommer du hem från jobbet och din käresta väntar på dig där hemma så glömmer du bort din dåliga dag sekunden du vandrar innanför dörren och börjar uppvakta hennom på det bästa möjliga vis du kan. Ta fram de ”pinsamma” leksakerna och gör det till en natt ni sent glömmer och ha ett gammalt hederligt knull.
Dra ner brallorna, lyft upp kjolen, ta foton eller ej, filma om ni så känner för det, gör det tillsammans i en grupp eller ensamma i det mörka sovrummet, köksbordet, en hög av böcker, i duschen, på en buss eller en toa på centralstationen. Vad som än tänder staken eller fuktar läpparna. Tänk inte — gör.
Gör så att grannarna hör. Gör så att hela huset vrider och vänder sig av samlagets hetta. Gör så att kvarteret vibrerar av er extas. Gör, för det finns ingen morgondag.

Har jag varit tydlig nog nu?

3 kommentarer leave one →
  1. 25 augusti, 2009 0:21

    Jag har gjort som du sa.

  2. 25 augusti, 2009 9:23

    Det är bra att någon lyssnar på mina tips och råd.

  3. 31 augusti, 2009 20:35

    *host*

    en smuuuula för långa promenader i de djupa skogarna eller?

    skönt att du e back 😉

Kommentera

