Skip to content

den långa väntan

22 oktober, 2009

Det är väntan på morgondagen som är längst. Det är tur att jag har ”Bejeweled blitz” och en tvättmaskin som håller mig sysselsatt.

Varför ska alltid de bästa kläderna (ett par byxor, en långärmad skjorta och en t-shirt) vara skitiga när man som mest behöver dem?
Varför ska jag  alltid få saker ogjorda när jag som mest behöver ha dem gjorda, helst igår?
Varför ska jag vara nervös när min nervositet oftast går ut över andra?
Varför ska jag…

Bejeweled blitz… det var det jag skulle hålla på med.

No comments yet

Kommentera

