Skip to content

blandat #1

27 juli, 2010

Jag blir förvånad även fast jag borde veta att pirater och annat gott folk kämpar mot orättvisor och idioti. Men att det skulle bli ett sådant pådrag över manga trodde jag inte. Åt vilket håll jag än tittar så skrivs det ena och det andra. Men ingen Love Hina fanns med i samlingen. Hoppas ni inte fick det av mig… Visst att det är allvarligt, men lite satir får man väl använda, eller..?
Läs mer för guds skull Rick har en riktigt bra länklista.

Det tråkiga med den här veckan är att jag konstant har varit förbannat trött. Allt det jag tänker att: det här ska jag skriva om, de här har jag ju hur mycket som helst att skriva om. Så jag får nöja mig med: Jag gillar inte Pride. Hela det där gulliga och puttinuttiga som händer med alla människor den här veckan känns alldeles för mycket som ett spel, en mask som folk slänger på sig i all hast. Däremot så gillar jag folk, precis så som de är, straight eller inte. Så ha en förjävla trevlig pridevecka. Jag tar resten av året.

Jag fick inte mitt Starcraft idag, så jag är förbannad! Däremot har jag inte väntat i tolv år, för då satt jag och spelade ettan. Hoppas verkligen jag får mitt i veckan i alla fall. Det kan ha något med adressändringen att göra. Förhoppningsvis hamnar den inte i urskogen. Då skulle jag verkligen bli ond mot allt.

Jag börjar få ett allt större ogillande för SJ. Jag försöker åka upp till hembyn en gång i månaden och båda gångerna har det tåget jag beställt plats på tillbaka till Lund varit försenat. Första gången hela tre timmar och andra gången två timmar. Nu senaste gången så slutade det med kaos i och med att jag var tvungen att gå upp tidigt på morgonen. Så, ingen sömn för mig. Kan vara en anledning till varför jag känner mig slut efter varje arbetspass.

Hur som! Nu drar jag till Azeroth, och klagar på att jag inte fått SC2.

No comments yet

Kommentera

