Skip to content

dag 7

7 december, 2010

Det var en kulen natt, tror jag. det kanske var en het sommardag. Vem kommer ihåg väder och årstider? Antagligen fanns det öl, antagligen dracks ölen också. Det är så vi träffades.

Your best friend
Jodå, alla måste ha en bästa vän. Inte för att jag slänger ihop en punktlista med bäst och sämst. Inte för att jag ser någon som en bättre vän än den andra. Alla mina vänner är bäst. Varför? De känner ju mig såklart.

Jag har i alla fall valt att skriva om en riktigt god vän. Han går efter många namn, men jag väljer här att kalla honom för Wolfy.

Han är trevlig, han är kul att munnhuggas med och i många fall så har han rätt, förutom i två.
De två sakerna som förstör helhetsbilden av honom är att han håller på helt fel hockeylag. Ett mysterium som aldrig kommer lösas. Det andra stora felet på honom är att han på något sätt fått för sig att han är en bättre CoD MW2-spelare än vad jag är. Förutom det så är han och hans lila (‘den är plommonblå!!!’) volvo guld värda.

Tack, Matte, för att du är så fel att det blir rätt.

I går: Your day
I morgon: A moment

One Comment leave one →
  1. wolfy permalink
    7 december, 2010 21:39

    värmande läsning förutom 2 faktafel ! 1 vem som håller på fel hockey lag e ju ganska självklart….du 2 ang MW 2.. du har ju inte en suck 😉 tack själv timo!

Kommentera

